Home Werken bij Obasi Support Office medewerker

Support Office medewerker

Zin in een nieuwe uitdaging? Werken in een groeibedrijf binnen de ICT van de zorgsector.

Deel deze vacature -

Obasi ontwikkelt kwalitatieve en beveiligde softwaretoepassingen voor de zorgsector. Onze modules voor facturatie, aankoop, boekhouding, medicatie en het elektronisch patiëntendossier worden door de markt als de meest vooruitstrevende oplossingen ervaren.

Bij Obasi kies je voor een open omgeving waarin respect voor ieders eigenheid en ambitie centraal staat. We zijn een dynamisch, modern en fris bedrijf dat een langdurige professionele werkrelatie nastreeft! Je komt terecht in een open bedrijfscultuur, met een belangrijke focus op een sterke teamgeest. Meer dan 40 IT- en business experten werken met passie aan de ontwikkeling van softwaretoepassingen op maat van de zorgsector.

Om ons team uit te breiden zijn we op zoek naar een communicatieve en behulpzame Support Office medewerker om ons team te versterken. Als medewerker van het Support Office Team zorg je voor een efficiënte en kwalitatieve dienstverlening, waarbij je samenwerkt met je collega’s om onze service continu te verbeteren.

WAT IS JOUW UITDAGING?

  • Je biedt telefonische support aan onze klanten. Dit zijn vnl. applicatieverantwoordelijken van instellingen in de geestelijke gezondheidszorg.
  • Je behandelt en volgt tickets op via het ticketsysteem, en zorgt voor de triage en opvolging ervan.
  • Je leidt applicatieverantwoordelijken op bij zowel bestaande als nieuwe leden.
  • Je ondersteunt leden bij niet-kritieke vragen over softwaretoepassingen.
  • Je verzorgt de interne opleidingen over de werking en functionaliteiten van onze softwaretoepassingen.
  • Je documenteert softwaretoepassingen, zoals releasenotes, handleidingen en FAQ's.
  • Je denkt actief mee over verbeteringen en optimalisaties van onze dienstverlening.
  • Je neemt deel aan themawerkgroepen met leden om updates en nieuwe ontwikkelingen te documenteren.
  • Je test nieuwe functionaliteiten op basis van je expertise en/of testplannen.

    WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?

    • Je bent zeer communicatief en respectvol in je communicatie.
    • Je hebt een passie voor het helpen en opleiden van mensen.
    • Je bent geduldig en rustig van nature.
    • Klantvriendelijkheid en open communicatie zijn voor jou essentieel.
    • Je bent proactief, hands-on en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
    • Je bent leergierig en houdt ervan om je kennis te delen met anderen.
    • Je hebt een positieve werkhouding, bent plichtsbewust en werkt gestructureerd en nauwkeurig.
    • Je denkt oplossingsgericht.
    • Ervaring met het geven van opleidingen is een pluspunt.
    • Kennis van de zorgsector is een pluspunt.
    • Affiniteit met IT is een pluspunt.

    WAT BIEDEN WIJ?

    • Een uitdagende functie binnen een toonaangevende organisatie.
    • De mogelijkheid om bij te dragen aan kwalitatieve dienstverlening en persoonlijke ontwikkeling.
    • Een stimulerende en dynamische werkomgeving.
    • Werken in een filevrije omgeving en tot 2 dagen per week telewerk
    • Een competitief salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
      • Mobiliteitsbudget met de mogelijkheid om een bedrijfswagen met tankkaart te kiezen of je wagenbudget te verzilveren in cash of in andere mobiliteitsoplossingen
      • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering
      • Maaltijdcheques, ecocheques
      • Collectieve bonus
      • Attractiviteitspremie
      • GSM-abonnement
      • Laptop en internetverbinding thuis
      • 24 verlofdagen + 12 ADV-dagen

    INTERESSE? Stuur je cv naar leen.doms@obasi.be of vul onderstaand formulier in. We nemen spoedig contact met je op!

    Solliciteren

    Wil je meer weten over hoe wij deze persoonsgegevens verwerken, check dan onze privacy policy.